Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T11:20:45+01:00
Z.6/126
a) 3*6/2=9
b) 10*4/2=20
c) 4*7/2=14

z.7/126
Tak, gdyż jeśli równoległobok ma 2 wys. równe to jest na pewno rombem.

z.8/126
a) h=2,5 cm
P= 3*2,5=7,5 cm2
19 4 19
2009-12-19T11:22:49+01:00
Zad 6 str 126
a) 6 + 3 = 9 cm
b)$ m Razy 5 = 20 cm
c)2 cm razy 7 cm = 14 cm
Zad 7
Z tego obraska wyniaka to że równoległobok jest rombem czyli odpowiedz to jest TAK
Zad 8
tuaj niestety ci nie pomogę:)
11 3 11