Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T11:25:53+01:00
Drzwi w ogóle nie bierzemy pod uwagę, gdyż malowany jest sufit a nie ściany boczne.
A więc:
a = 10 m
b = 5 m

Pole kwadratu wynosi a*b
P=a*b
P=10*5= 50 m²

Odp: Potrzeba 50m² farby aby pomalować sufit.

mam nadzieję, że pomogłam:) Liczę na naj;)
2009-12-19T11:25:04+01:00
5*10=50m(kwadratowych)
50-2=48m(kwadratowych)
.odp wnioskuje z rysunku że są dwie pary drzwi
2009-12-19T11:28:23+01:00
Sufit nad drzwiami też malujemy.
P = a*b
P=5cm * 10cm = 50cm²