Odpowiedzi

2009-12-19T11:51:31+01:00
U1=3kv=3000V
I2=0,1A
u*i=3000*0,1=300
300=220v*I
I=300/200
I=1,36A
natężenie jest równe około 1,36 A
2009-12-19T11:53:59+01:00
Dane:
U = 3 kV = 3 000 V
I = 0,1 A
Ut = 220 V

Szukane: It = ? [A]

P = U * I
P = 3 000 V * 0,1 A
P = 300 W

P = U * I ---> I = P/U
It = 300 W / 220 V
It = 1,36 A

Odp: Natężenie w obwodzie transformatora wynosi około 1,36 A.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T11:59:43+01:00
U=3kV=3000V
I=0,1A

U₁=220V
I₁=?

U/I=constans

U/I= U₁/I₁
U*I₁=I*U₁ |:U
I₁=(I*U₁)/U

I₁=(0,1A*220V)/3000V=2/300 A