REWOLUCJA FRANCUSKA
1.UZUPEŁNIJ BRAKUJĄCE WYRAZY.
Ludzie rodzą się i żyją wolnymi i ...(równymi) wobec prawa.
Każdy człowiek jest wyposażony w prawa naturalne:..........i opór przeciwko uciskowi. (wolność)
Każdy obywatel ma ........słowa,pisma,druku.
Wolność polega na czynieniu tego wszystkiego,co nie szkodzi drugiemu.
Źródłem każdej suwerennej władzy jest.....
2.Napisz czy współcześni Polacy dysponują takimi samymi prawami,jak te zawarte w Deklaracji Praw Człowieka i Obywatela.
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

2

Odpowiedzi

2009-12-19T12:12:04+01:00
REWOLUCJA FRANCUSKA
1.UZUPEŁNIJ BRAKUJĄCE WYRAZY.
Ludzie rodzą się i żyją wolnymi
i .równymi..(równymi) wobec prawa.
Każdy człowiek jest wyposażony w prawa naturalne:.wolność.i opór przeciwko uciskowi. (wolność)
Każdy obywatel ma ....prawo....słowa,pisma,druku.
Wolność polega na czynieniu tego wszystkiego,co nie szkodzi drugiemu.
Źródłem
każdej suwerennej władzy jest.....prawo
2.Napisz czy współcześni Polacy dysponują takimi samymi prawami,jak te zawarte w Deklaracji Praw Człowieka i Obywatela.
...................................................................................................Tak...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T12:29:38+01:00
REWOLUCJA FRANCUSKA
1.UZUPEŁNIJ BRAKUJĄCE WYRAZY.
Ludzie rodzą się i żyją wolnymi
i równymi wobec prawa.
Każdy człowiek jest wyposażony w prawa naturalne: wolność, własność, bezpieczeństwo i opór przeciwko uciskowi. (wolność)
Każdy obywatel ma więc wolność słowa,pisma,druku.
Wolność polega na czynieniu tego wszystkiego,co nie szkodzi drugiemu.
Źródłem
każdej suwerennej władzy jest naród.
2. Polacy mają takie same prawe jak zawarte w Deklaracji Praw Człowieka i Obywatela.
3 5 3