Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T12:03:01+01:00
Przyłóż gazę i zdezynfekuj ranę najlepiej woda utlenioną. ;)
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T12:03:23+01:00
2009-12-19T12:27:16+01:00
Po 1 nie używamy wody utlenionej ! Powoduje ona ścięcie białka. Ranę można przemyć zwykłą wodą z kranu, a najlepiej wodą mineralną. Po 2 należy przyłożyć gazę i zakleić plastrem.
Więc radzę wody utlenionej nie używać. Mam skończony kurs pierwszej pomocy i nam wszyscy wkoło z pogotowia gadali, że wodę utlenioną można używać, ale tylko delikatnie przemyć wacikiem brzegi rany, co jest raczej niemożliwe w twoim przypadku.
2 5 2