Odpowiedzi

2009-12-19T12:05:29+01:00
Odp. na 1 pytanie:
a)360-40=320
b)360-275=85
A drugiego nie umiem :(
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T12:05:54+01:00
15.
a) to będzie 320, bo 360-40=39;
b) to będzie 47,5;, bo 360-275=85 180-85=95 95/2=47,5

17.
a) 75, bo kąt BAC będzie miał 30, więc 180-30=150 To jest trójkąt równoramienny, więc kąty ACB i ABC będą takie same: 150/2=75
b) 70, bez większego liczenia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T12:13:48+01:00
15)
koło 1
40+40=80

80-180=100

100-360=260

kąt 260

koło 2
275-360=85

85-180=95

95:2=47,5
kąt 47,5
17)W tym nie wiem czy dobre kąty policzyłem ale innych się nie dało
a)

A=30+30-180=150
B=30+30-180=150
C=180
b)
A=60-360=300
B=70-180=110
C=60-180=120