Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2011-09-02T13:59:47+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).

1) 111/47 Ag---->0/-1 β + 111/48 Cd
2) 226/88 Ra---->4/2 α + 222/86 Rn

1 5 1
2011-09-02T14:31:37+02:00

¹¹¹           ¹¹¹

     Ag--->      Cd+ e⁻+ v(neutrino)

 ₄₇              ₄₈

 

 

²²⁶          ²²²          ⁴

     Ra--->     Rn+       He

₈₈             ₈₆           ₂