Odpowiedzi

2009-12-19T12:36:21+01:00
V=Pp x h Pp-pole podstawy; V-objętość; h-wysokość
więc h=V/Pp Pt-pole trapezu Pt= 0,5 x ( a+b ) x h
h = 108 / [0,5 x (3 + 16) x 2]=
h= 108 / (0,5 x 19 x 2)=
h= 108 / 19 = 5,68... W zaokrągleniu 5,68
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T12:39:02+01:00
Dane:
V=108cm^3
V=Pp*H
a=3cm
b=16cm
h=2cm
Pp=1/2*(a+b) * h

Pp=1/2*(3cm+16cm) * 2cm
Pp=19cm^2

Równanie z wzoru na objęteość V=Pp*H:
108cm^3 = 19cm^2 * H <--- dzielimy obustronnie przez 19cm^2
H=108/19cm
1 5 1
  • zizi
  • Początkujący
2009-12-19T14:23:58+01:00
P=₂¹(a+b)*h
P=₂¹(3cm+16cm)*2cm
P=19cm

108cm ÷ 19cm =5.68

Odp.Wysokość wznosi 5.68 cm