Odpowiedzi

2009-12-19T12:42:56+01:00
A) sól kamienna-Cele spożywcze
b) diament-Cele jubilerskie, czasem robi noże
c) marmur-Cele murarskie
d) szafir-Cele jubilerskie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T12:47:33+01:00
A) inaczej ' halityt' Sól kamienna jest jednym z ważniejszych surowców w przemyśle chemicznym oraz spożywczym.Kryształy są używane do budowy aparatury pomiarowej

b) użytkowana jest do rzeczy ' upiekszajacych', zamieszczany w naszyjnikach czy innych bizuteraich, ale rowniez diament wykorzystuje sie do eksperymentow chemicznych

c) wykorzystuje sie go do robienia parapetow i inych odobnych rzeczy , lecz najbardziej znany jest na nagrobkach.Jest solidny ale drogi.

d) tak jak diament pelni role w bizuterii
1 5 1