Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T12:53:59+01:00
Na moje oko:

wiosną urodziło się 30%
a jesienią 40%

gdybyś podała jeszcze liczbe wszystkich przepytanych osób, np. 1000, to wtedy

wiosną urodziło by się 30% * 1000 = 1000 * 0,3 = 300 osób

a jesienią 40% * 1000 = 1000 * 0,4 = 400

a np. dla 120, to wtedy

wiosną urodziło by się 30% * 120 = 120 * 0,3 = 12 * 3 = 36 osób

a jesienią 40% * 120 = 120 * 0,4 = 12 * 4 = 48
1 5 1
2009-12-19T12:54:00+01:00
Wiosną 30
jesienią 40 ankietowanych
2009-12-19T13:40:31+01:00
To zadanie jest bardzo łatwe tylko nie wiem ile jest uczestników debaty jeżeli jest ich sto to łatwe :
wiosną urodziło się 30 osób, a jesienią 40.

;)