Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T13:05:50+01:00
1. Diament
2. Rubin
3. Szmaragd
4. Szafir
5. Topaz
6. Aleksandryt
7. Akwamaryn
8. Heliodor
9. Morganit
10. Turmaliny
11.Biksbit
12.Spinel
13. Maksiks
14. Goshenit
15. Cymofan
16. Skapolity
17. Turkus
18. Oliwin
19. Jaspis
20. Granat
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T13:07:05+01:00
# AGALMATOLIT
# AGAT
# APATYT
# AMETYST
# AZURYT
# BARYT
# CYRKONIA
# DATOLIT
# DIAMENT
# FLUORYT
# HAMBERGIT
# KORDIERYT
# OPAL
# PREHNIT
# RODOCHROZYT
# RUBIN
# SFALERYT
# SEPIOLIT
SPINEL
SPODUMEN
SREBRO
SZMARAGD
TOPAZ
TURKUS