Odpowiedzi

2009-12-19T13:06:33+01:00
Dane
P-1,125W
I-0,25
Szukane
U=?
Wzor
P=UI
UI=P/I
U=P/I
U=1,125/o,25=4,5V
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T13:08:48+01:00
Dane:
P = 1,125W
I = 0,25 A

Szukane:
U = ?

Wzór:
U = P/I

Obliczenia:
U = 4,5V

Odp. Napięcie obwodu wynosi 4,5 V.

Pozdrawiam. :)
4 5 4
2009-12-19T13:09:49+01:00
DANE:
P = 1,125W
I = 0,25A

SZUKANE:
U = ?

WZÓR:
P = UI
U = P/I

OBLICZENIE:
U = 1,125/0,25 = 4,5V
2 5 2