Tajemniczy Ogród to książka interesująca. Dlaczego?
Mam to na poniedziałek. Początek jest taki, na lekcji pisaliśmy:
Książka tajemniczy ogród do dziś jest interesująca ze względu na swoją treść i zawarte w niej tematy. Porusza wzruszające historie
ludzi:śmierć rodziców Mary, matki Colina....

Lub mam negatywnie ją przedstawić. Jeden wątek ciągnie się bardzo długo, itd.

2

Odpowiedzi

2009-12-19T16:54:10+01:00
Książka tajemniczy ogród do dziś jest interesująca ze względu na swoją treść i zawarte w niej tematy. Porusza wzruszające historie
ludzi:śmierć rodziców Mary, matki Colina....Jest raczej dla kobiecej strony czytelnikow,są zagadki i interesujace wydarzenia ktore ciekawia młodszych.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T19:01:23+01:00

Książka tajemniczy ogród do dziś jest interesująca ze względu na swoją treść i zawarte w niej tematy. Porusza wzruszające historie
ludzi:śmierć rodziców Mary, matki Colina i cierpienia pana Cravena. Uczy nas o tym, że nie zawsze mamy takie poglądy na świat, jakie są właściwe. Mary zmieniła pogląd na świat, z małej, brzydkiej i negatywnej dziewczynki na aktywną i szybką.
9 4 9