Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T13:13:05+01:00
Długosz królewski

Pióropusznik strusi

Podrzeń żebrowiec

Języcznik zwyczajny

Salwinia pływająca

Uznaje się za podlegające częściowej ochronie :

Paprotka zwyczajna


Pozdrawiam. :)
14 4 14
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T13:16:26+01:00
Paprotka zwyczajna,długosz królewski,pióropusznik strusi,podrzeń żebrowiec,języcznik zwyczajny
8 4 8
2009-12-19T13:33:57+01:00
Pióropusznik strusi
Podrzeń żebrowiec
Długoszcz królewski
Języcznik zwyczajny
Salwinia pływająca


10 4 10