Odpowiedzi

2009-12-19T13:16:47+01:00
Niech spokój i ta atmosfera wigilijna nigdy się nie kończy
(Żeby było miło i przyjemnie)
13 3 13
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T13:17:52+01:00

Święta to czas niepowtarzalny...
Święta Bożego Narodzenia dla nas Polaków są najpiękniejsze, najbardziej oczekiwane, ciepłe, rodzinne i wyjątkowo celebrowane w naszej polskiej chrześcijańskiej kulturze. W naszym powszechnym odczuciu Święta Bożego Narodzenia są świętami najwyższymi rangą, zaś Wigilia, z którą związane są tradycyjne, rodzinne, wieczorne spotkania przy stole, jest uznana za wyjątkową. To niekiedy jedyne w roku spotkanie całej rodziny, podczas którego czujemy szczerą miłość, więź i postanawiamy być lepszymi.
Czar wigilii na zawsze pozostanie w naszych sercach,ponieważ jest to piękne odczucie i zawsze je długo pamiętamy.

;)
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T13:18:06+01:00
Według mnie sformułowanie "niech wigilijny czar na zawsze zagosci w naszych domach" oznacza żeby w naszych domach na zawsze zagościła rodzinna, serdeczna i miła atmosfera, jaka panuje w Wigilie. W te święta cała rodzina spotyka się razem, zwalnia troche tempo pracy, wszyscy są mili i serdeczni.
11 4 11