Odpowiedzi

2009-12-19T13:18:31+01:00
Zbior praw i obowiazkow obywateli danego państwa.:)
2009-12-19T13:21:02+01:00
W konstytucji zawarte są reguły określające ustrój polityczny państwa.
Jest bardzo ważna , ponieważ głosi zasady ustrojowe Rzeczpospolitej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T13:21:37+01:00
Konstytucja-akt prawny,rozumiany jako ustawa zasadnicza mająca najwyższą wartość i moc prawną w systemie źródeł praw w państwie.
zawierała-prawa w państwie