Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T13:19:11+01:00
Jest to okres w którym dochodzi do hucznych zabaw. Odbywa się on w czasie zimowym
2009-12-19T13:23:13+01:00
Karnawał jest to okres zimowych balów, maskarad, pochodów i zabaw. Inaczej nazywany jako zapusty oraz mięsopusty.Rozpoczyna się on najczęściej w dniu Trzech Króli a kończy zaś w Środę Popielcową. Nazwa- karnawał pochodzi od włoskiego carne vale. Carne vale oznaczało pożegnanie mięsa, przed rozpoczynającym się wielkim postem.
1 5 1