Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T13:23:11+01:00
Szukane:
m=?
dane:
V=150cm3
d=0,87 g/cm3
rozwiązanie:
m=d*V
m=0,87g/cm3*150cm3
m=130.5g
odp.130.5g
7 4 7
2009-12-19T13:24:21+01:00
Dane:
d=0,87g/cm3
V=150cm3

szukane:
m=?

wzór:
d=m/V

1.obliczam masę spirytusu salicynowego .
m=d/V
m=0,87g/cm3 x 150cm3=130,50g

Odp:. ...


4 5 4
2009-12-19T17:16:26+01:00
M=?
V=150cm3
d=0,87 g/cm3
Odp
m=d*V
m=0,87g/cm3*150cm3
m=130.5g
1 5 1