Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T13:27:01+01:00
Składniki:
1 para kapci
2 kg cukru pudru
1 krzesło OBOWIĄZKOWO DREWNIANE
1 hełm lub beret
1 gogle (do pływania)

Instrukcja budowy:
Krzesło stawiamy na środku pokoju, w jego pobliżu (odległość 1m) nie może się nic znajdować! Zakładamy kapcie i gogle. Liczymy do 5. Zakładamy hełm. Otwieramy obydwa opakowania z cukrem pudrem (po 1 kg w każdym). Zamykamy oczy, myślimy o krainie w której chcielibyśmy się znaleźć i rozsypujemy cukier puder. Po otworzeniu oczu znajdujemy się w innej krainie. Niestety najczęściej jest to biała Syberia, lub, jak kto tam woli, ten sam pokój tylko z pseudo-śniegiem na ziemi i ubraniu.
19 4 19
2009-12-19T13:30:46+01:00
1.Sprawdź czy zbiornik paliwa masłowego jest pełny.
2.Jeśli nie wsyp tam trochę cukru dodaj drożdże i zalej goracą wodą i poczekaj aż wyrośnie.
3.Wyjmij z piekarnika i posmaruj sosem pomidorowym ;)Grtulacje wypiekłeś pizzę!
4.No ale do rzeczy. Naciśnij przycisk start.
5. Jeśli nie działa nie przyjmujemy zwrotów ani reklamacji.
6.Weź 2 kapsułki aviomariu (przed użyciem skonsultuj się z lekarzem lub farmacełtą gdzyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża twojemu życiu i zdrowiu)
7. Módl się do Boga żeby ci grzechy odpuścił !
8. Gratulujemy. Jesteś w przyszłości. Teraz zapytaj się kogoś jak wrócić do domu gdyż nie posiadasz wehikułu żeby wrócić do domu
12 3 12