Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-13T18:45:10+02:00
A) -5 * 0,04=-0,2 ta liczba to 0,2
b) -3 + 2/7 = -2i5/7 =-19/7 ta liczba to -7/19
c) 0⁵=0,
5⁰=1,
1⁵=1,
(-1)⁵=-1,
5⁻¹= 1/5
6 4 6
2009-09-13T18:46:08+02:00
A)
-5*0,04= -0,2 liczba przeciwna: 0,2

b)
-3+2/7=-2 5/7= 19/7 liczba odwrotna: 7/19

c)
0⁵ =0
5⁰ =1
1⁵ =1
(-1)⁵ = -1
5⁻¹ =0,2

5⁰ i 1⁵ są sobie równe

3 5 3
2009-09-13T18:48:21+02:00
A) -5:0,04= -125 liczba przeciwna to 125

b) -3+2/7= -2 5/7 = -19/7 liczba odwrotna to -7/19

c) 0^5 = 0
5^0 = 1 \ para tych
1^5 = 1 / samych liczb
(-1)^5 = -1
5^(-1) = 1/5
1 1 1