Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T14:26:43+01:00
Nie zgadzam się, że na człowieka ma wpływ fatum. Antygona to tylko wymyślony dramat. Moim zdaniem w prawdziwym życiu człowiek sam decyduje o wielu sprawach i to on ma wpływ na własną przyszłość. Nie wiemy kiedy ktoś umrze ani co się stanie, bo nie zawsze jest powiedziane, że każdy wypadek musi zakończyć się śmiercią. Czas sam pokaże co się z człowiekiem stanie. :)

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam. Pozdrawiam :)
1 1 1
2009-12-19T14:34:13+01:00
Tak, fatum, czyli przeznaczenie, ma ogromne znaczenie w życiu człowieka. Antygona próbowała przed nim uciec, była człowiek dobrym, miłosiernym. Jednak los ułożył jej bardzo złe, tragiczne życie. Bohaterka próbowała przez tym uciec, pilnując swoich poczynań. Przeznaczenie ją dopadło i zniszczyło.
Dziś ludzie także nigdy nie uciekną przed fatum. To ono decyduje o naszym życiu.