Odpowiedzi

2009-12-19T13:35:10+01:00
Na Boże Narodzenie. Możesz przynieść jemiołę, holy (to taki zielony krzew, Pani będzie zadowolona) Moze tez być pudding, crackersy,(są to typowe dania wigilijne tego kraju) Mikołaj , aniołek, a na nowy rok możesz przynieść konfetti, czapeczki, szampana itp.

; D Myślę, ze się udało ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T13:36:48+01:00
Wg. mnie to może być ciekawy pomysł:
1.Najpierw jedna lub dwie osoby wybierają kolędy
2.Potem "wycinają" z nich pojedyńcze słowa
3. Kserują takie teksty z lukami i rozdają klasie
4. ktoś przynosi plytę z kolędami po angielsku
5. Jak kolęda leci to klasa uzupelnia luki
?ja tak miałam i się sprawdziło

Uwaga! najlepiej brać kolędy mniej znane, z oczywistych względów:P

Pozdrawiam
2009-12-19T13:39:42+01:00
Można zapakować cukierki w papier ozdobny następnie zawiązać oczy temu, który ma za pomocą np. patyka rozbić taką paczkę. Paczka ma wyglądać mniej więcej tak jak w załączniku