Odpowiedzi

2009-12-19T18:17:33+01:00
Napiszę krótko. xd
Są tak bardzo niepojętne, bo Bóg nas bardzo kocha i zrobi wszystko dla naszego szczęścia.
Nie przyjmujemy ich nie chodząc do kościoła, nie modląc się ...
20 2 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T22:18:09+01:00
Dary Jezusa są bardzo nie pojęte,ponieważ Jezus nas bardzo kocha a my to lekcewarzymy i nie wierzymy w niego.Nie chcemy tych darów przyjmować,nie chcemy sie do nich przyznawac poniewaz wstydzimy sie tego okazac przy innych.Boimy sie ze nas nie zaakceptuja. Choc Jezus na kocha,to i tak my go nie dostrzygamy.A on wiem ze koncu i tak uwierzymy i go tak samo pokochamy.
7 4 7