P czy falsz.
Mojzesz poprowadzil Zydow do Egiptu -
Okres swietnosci panstwa Izraelitow przypada na czasypanowania Dawida i Salomona -
Stolica panstwa izraelskiego byla Palestyna
po smierci Salomona jego krolestwo zostalo podzielone na Jude i Izrael
Z niewoli babilonckiej Zydow wyzwolil wladca Asyrii - Cyrus 2 Wielki.
Wedluh przekazow bibljnych za ojna narodu zydowskiego uznaje sie abrahama.

2

Odpowiedzi

2009-12-19T13:45:42+01:00
1. prawda
2.prawda
3.fałsz
4.fałsz
5. Fałsz
6. prawda
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T13:46:09+01:00