Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T13:45:20+01:00
Może być coś takiego, że np. piszecie na kartkach po angielsku wszystkie wyrażenia związane z wigilią i ta osoba, która napisała ich najwięcej wygrywa
druga opcja to kalambury - jedna osoba rysuje na tablicy jakiś symbol świąteczny a inna odgaduje co to jest, oczywiście po angielsku
trzecia gra "wymarzony prezent" - jedna osoba opisuje po angielsku swój wymarzony prezent, a druga musi zgadnąć co to za prezent xdd
2009-12-19T13:47:43+01:00
Możesz zapakować cukierki w papier ozdobny i zawiązać oczu osobie, która ma taka paczkę rozbić za pomocą np. patyka. Mam nadzieję, że mniej więcej zrozumiałaś (w załączniku jest obrazek jak taka paczka powinna mniej więcej wyglądać)