(temat:ubieganie się o prace)
1.cechy dobrego pracownika(przynajmniej 6)
2.wyjaśnij pojęcia:
komunikaty niewerbalne,komunikaty interakcyjne,absolwent
3.jak należy zachować się i na jakie elementy należy zwrócić największą uwagę w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

tylko nie z neta bo zgłosze spam!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T14:09:11+01:00
1.)Cechy dobrego pracownika:
-punktualność
-sumienność wykonywanych obowiązków
-kultura zachowania
-brak nałogów
-dobry stan zdrowia psychicznego
-dobry stan zdrowia fizycznego
2.)
Komunikaty niewerbalne- są to wszystkie inne komunikaty oprócz mowy, np. przechodzenie z nogi na nogę, pocenie się itp.
komunikaty interakcyjne- są to komunikaty które zawierają się w komunikatach niewerbalnych, mają na celu zainteresowanie, nawiązanie, podtrzymanie komunikacji
absolwent-osoba Która ukończyła pewien etap edukacji np. szkołę podstawową.
3.)
-nie powinno się spóźnić na rozmowę kwalifikacyjną ani za wcześnie na nią przyjść aby nie przeszkadzać(10 min. przed najlepiej)
-powinno się mieć wszystkie potrzebne papiery
-nie powinno się za bardzo stresować tą sytuacją ale i nie można pozwolić sobie na wszystko.
-powinno się pokazać swoje dobre cechy a złe ukryć
-Najlepiej walnąć kilka dyskretnych komplementów, ale w granicach przyzwoitości.
2009-12-19T14:10:25+01:00
1.inteligencja, sprawność fizyczna, profesjonalizm,kultura osobista,odpowiedzialność, uczciwość, opanowany
2.Komunikaty niewerbalne- Informują o stanie emocjonalnym drugiego człowieka, o jego intencjach. Są to ekspresja mimiczna, gesty, przenoszenie spojrzenia i inne działania
absolwent- uczeń, który ukończył szkołę lub uczelnię.
3.Jeśli chcesz, by przyszły pracodawca uważał Cię za uprzejmą i pewną siebie osobę, pamiętaj, by serdecznie uścisnąć dłoń rozmówcy. Unikaj zbyt delikatnego podania ręki, ponieważ tego typu gest kojarzy się ze zbytnią nieśmiałością i niezdecydowaniem. Nie zapomnij też o uśmiechu, który sprawi, że Twój pracodawca uzna Cię za sympatyczną i pełną optymizmu osobę.Zaczekaj też, aż pracodawca wskaże Ci odpowiednie miejsce lub poprosi, byś usiadł.Lepiej zapamiętywani są kandydaci, którzy zachowują kontakt wzrokowy podczas rozmowy. Zadbaj o swój ton głosu. Unikaj wysokich dźwięków, staraj się mówić lekko zniżonym głosem, dobrze intonując poszczególne części wypowiedzi. Nie mów zbyt cicho, ponieważ możesz sprawić wrażenie osoby nieśmiałej, lub, co gorsza, niekompetentnej. Pamiętaj też o tym, by unikać zbyt nachalnej gestykulacji, która odwróci uwagę od Twoich słów.Warto zakończyć rozmowę pozytywnym akcentem.