Przyjrzyj się schematowi przedstawiającemu rozmieszczenie zębów w jamie ustnej i odpowiedz na pytania.
3 2 1 2 ∫ 2 1 2 3
______________
3 2 1 2 ∫ 2 1 2 3
*∫-w ćwiczeniach mam to kreską odkreślone
1.Ile zębów znajduje się w jamie ustnej?
2.Ile jest zębów przedtrzonowych
3.Ile siekaczy jest w żuchwie?
4.Ile zębów trzonowych jest w jamie ustnej?

jest to zadanie 4 na stronie 31 w ćwiczeniach biologia Puls życia do klasy 2.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T13:52:20+01:00
W jamie ustnej 32 zeby po 16 w szczekach i żuchwie
przedtrzonowych w jamie ustnej 8
siekaczy w żuchwie 4
zebów trzononowych w jamie ustnej 12
141 4 141
2009-12-19T15:43:49+01:00
1) W jamie ustnej jes są 32 zęby.
2) Jest 8 zębów przedtrzonowych.
3) 4 siekacze w żuchwie ( 8 w całej jamie ustnej )
4) 12 zębów trzonowych
133 4 133
2009-12-19T17:54:09+01:00
1) W jamie ustnej są 32 zęby.
2) Jest 8 zębów przedtrzonowych.
3) 4 siekacze w żuchwie
4) 12 zębów trzonowych
136 3 136