Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T14:12:10+01:00
Mama : jest wysoka i zawsze uśmiechnięta.
tata : zawsze posłuszny mamie
babcia : troszkę gruba , kochająca swoich wnuczków
córka : posłuszna , dobrze się uczy
syn : bałaganiarz , ale miły.


córka : o mamo babcia już jest.
mama: wyjmujcie talerze , ja już wszystko podgrzewam.
syn : dobrze , zawołam tatę.
tata : już idę.
( do domu wchodzi babcia)
mama : witaj. Wesoły ch Świąt.
babcia : Witajcie!
mama : zapraszm , rozgość się.
córka : to ja idę pomóc mamie.
( tata i syn idą z babcią)
mama : już wszystko gotowe. Pomóżcie mi rozstawić talerze.
tata : już idę.
(wszystko już na stole)
syn : o pierwsza gwiazdka , podzielmy się opłatkiem.
( wszyscy się ze sobą dzielą)
tata : a teraz cza na prezenty!!
córka i syn : hura! hura!
mama : o mikołaj u nas był!
tata : no oczywiście przecież byliśmy grzeczni.
(rozpakowywują prezenty.
córka : o ja dostałam spodnie. To co chciałam.
syn : a ja samochód!
mama : ja komplet garnków.
tata : a ja śrubokręty.
córka : a ty babciu co dostałaś?
babcie : ja dostałm ciepły sweterek.
(wszyscy ponownie zasiedli do kolacji.
1 5 1
  • Sofi
  • Początkujący
2009-12-19T14:46:52+01:00
[wnuczka] - cześć babciu!
[wnuczek] - o, hej!
[babcia-odstawia torby i przygarnia do siebie wnuków] - Witajcie słonka moje
[mama] - Cześć mamo! Jak tam Gorlice?
[babcia - całuje córkę w policzek] - wszystko dobrze kochanie, a gdzie nasz pan tato?
[tato - udając że nic nie słyszał] - cześć mamo...

[siadają do stołu, przemawiają modlitwę]
[babcia dzieli się z mamą, mama z tata, tata z bratem, brat z siostrą, a potem wszyscy na wzajem].
mama-no to smacznego!
[wszyscy inni] - na wzajem!

[po skończeniu posiłku idą do choinki]
[córka, klęka i wyciąga pierwszy prezent] - mhm....Radek!, Mama!, Tatoo!
[rozpakowują prezenty]
[babcia] - no to co dostali moje dzieciaki?
[syn] - laptopa! taaak!
[córka] - no,nareszcie ten komplet z MJ'em!
[mama] - no, nowe filmy z udziałem Bada Pit'a
[tata] - o, super mam te płyty gun's n rose's!
[córka zagląda coraz głębiej pod choinkę] - baabciuuu....nie ma Twojego prezentu...
[babcia] - jasne że jest...wy nim jesteście!
[mama] - oh, mamoo

[poszli do pianina i zaczęli grac kolędy]

mama- kobieta z dobrym charakterkiem, ale tylko w pracy
tato - mężczyzna, zaczynający doceniać święta, i rodzinę
córka - dziewczyna z nie najlepszymi ocenami, ale kochająca rodzinę i Michaela Jacksona
syn- komputerowiec, numer jeden w klasie
babcia - potrafi docenić czym jest rodzina i jej ciepło