Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T14:08:53+01:00
Schwytanie klaczy to było Diomedesa.
To była chyba Hydra Lernejska.
Hippolita
Ilion
2009-12-19T14:11:00+01:00
1/ Diomedesa
2/ Hydra
3/ Królowa Amazonek miała cudowny pas Hipolity , który otrzymała od Aresa.
4/ "Ilion" to inna nazwa Troi

Jeżeli pomogłem daj naj.
1 5 1
2009-12-19T14:12:14+01:00
1.Diomedes
2. Hydra
3. Pas hipolity
4.Ilion


Pozdrawiam. :)
4 5 4