Odpowiedzi

2009-09-13T19:13:52+02:00
W trakcie ochłodzeń ludzie zajmujący tereny w sąsiedztwie czoła lądolodu byli zmuszeni migrować na tereny położone bardziej na południe. Miało to oczywiście związek z migracją stref klimatycznych - w uproszczeniu w czasie ochłodzeń kurczy się strefa klimatu umiarkowanego i równikowego, zaś poszerza strefa klimatu zwrotnikowego i okołobiegunowego.
Z punktu widzenia jaskiniowców europejskich wyglądało to tak, jakby strefy klimatyczne w ich rejonach przesuwały się na południe. Co za tym idzie rośliny, co za tym idzie zwierzęta i co za tym idzie - ludzie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T19:21:22+02:00
W trakcie ochłodzeń ludzie zajmujący tereny w sąsiedztwie czoła lądolodu byli zmuszeni migrować na tereny położone bardziej na południe. Miało to oczywiście związek z migracją stref klimatycznych - w uproszczeniu w czasie ochłodzeń kurczy się strefa klimatu umiarkowanego i równikowego, zaś poszerza strefa klimatu zwrotnikowego i okołobiegunowego.
Z punktu widzenia jaskiniowców europejskich wyglądało to tak, jakby strefy klimatyczne w ich rejonach przesuwały się na południe. Co za tym idzie rośliny, co za tym idzie zwierzęta i co za tym idzie - ludzie.
2009-09-13T20:58:42+02:00
W trakcie ochłodzeń ludzie zajmujący tereny w sąsiedztwie czoła lądolodu byli zmuszeni migrować na tereny położone bardziej na południe. Miało to oczywiście związek z migracją stref klimatycznych - w uproszczeniu w czasie ochłodzeń kurczy się strefa klimatu umiarkowanego i równikowego, zaś poszerza strefa klimatu zwrotnikowego i okołobiegunowego.
Z punktu widzenia jaskiniowców europejskich wyglądało to tak, jakby strefy klimatyczne w ich rejonach przesuwały się na południe. Co za tym idzie rośliny, co za tym idzie zwierzęta i co za tym idzie - ludzie.
1 5 1