Odpowiedzi

2009-12-19T14:37:55+01:00
Cechy charakterystyczne jeziora:
nie ma odgałęźień
jest dość duzych rozmiarów

rzeka:
płynie prze okreslony teren
ma wiele odgałężien
trafia do morza


takie tam :)
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T14:46:35+01:00
RZEKA ;
płynie
zmienia prędkość
trafia do morza lub jeziora
ma odgałęzienia

JEZIORO ;
stoi
nie ma odgałęzień

To takie stronki jakby co ^^ ;)

http://www.geografiapawelkar.republika.pl/polska/gfp/Rzeki%20i%20jeziora.htm

http://www.wcwi.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=235&Itemid=50
9 4 9
2009-12-19T19:43:22+01:00
RZEKA ;
płynie
zmienia prędkość
trafia do morza lub jeziora
ma odgałęzienia

JEZIORO ;
stoi
nie ma odgałęzień
7 3 7