POMOCY! NIE MAM GŁOSU W KOMPIE!:(

Prosze o pomoc! Mam sterowniki zaintalowane,nie wyskakuje mi nic a nie mam głosu w glosnikach:( wszystko jest dobrze podłączone bo sprawdzałam kilka razy i nic:( wyskakuje mi tylko podczas włączania kompa Ze brak jakiegos modułu ,ale wczesniej tez to bylo a głos działał,wiec nie wiem o co chodzi!:( Bardzo prosze o p[omoc z góry dziękuję!:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T14:42:51+01:00
Jeżeli masz Realtek Konfiguracja audio HD to tam w głośności poszukaj wyciszonych elementów i jeżeli je znajdziesz podgłoś a jeżeli nadal nie działa to sprubuj ustawić moje ustawienia głosowe (SAM NIE WIEM CZY SĄ DOBRE, ALE MI GŁOS DZIAŁA xD)
Oki
start>panel sterowania>dźwięk i urządzenia audio>zaawansowane(zerknij tu czy all jest na maxa)>opcje>właściwości>odtwarzanie>
I teraz ci mówie co mam zaznaczone a co nie:
1,2,3 zaznaczone
potem dopiero głośność wejścia liniowego
głośność mikorofonu
głośność CD
a w nagrywanie mam all zaznaczone :)
Jeżeli pomogłem daj naj ziomek
2009-12-19T17:23:02+01:00
Na samym dole po prawej stronie masz taki jeden głośnik.
ja mam siwy. naciśnij na niego i tam masz "wycisz" i obok tego masz okienko kture jest zaznaczone zielonym ptaszkiem naciśnij na to jeszcze raz aż będzie białe okinko i sprawdz czy masz głos.
Jeżeli pomogłem daj znać. pozdro