Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T14:42:19+01:00
Mozna napisac naprzykład o wyprawie po morzu i wkoncu trafaisz na zaginiona wyspe
opisujesz co zobaczyłes i czego szukasz
potem budujesz ztam dom i takie tam i jest pane wyspy :)

fajny temat dostałam za taki kiedys 5 :)
7 3 7
2009-12-19T14:43:06+01:00
O:
- bitwie na statku
- odkryciu kontynentu przez Kolumba (możesz opisać najpierw jak prosi Króla i Królową, potem jak płynie statkiem i np coś się tam zdarzy - masz się zapali czy coś potem jak dopływa i się przedziera przez dżunglę potem spotyka jakichś ludzi i próbuje sie z nimi dogadać...)
- o detektywie (jakaś kryminalna zagadka czy coś)
- o tym jak jakieś dzieci bawiły się w indian czy piratów
- pierwszych lotach balonem i przygodach jakie przeżywają ich uczestnicy
7 1 7
2009-12-19T14:43:17+01:00
-np o romantycznym spacerze na którym ktoś miał wypadek
-o wycieczce w góry
Mysle ze to sa najlepsze przyklady :)
2 3 2