Uporządkuj etapy syntezy białka od 1 do 6

1.Łączenie aminokwasów na rybosomie
2.Uwolnienie cząsteczki tRNA pozbawionej aminokwasu
3.Połączenie mRNA z rybosomem 4.
4.Przesunięcie się rybosomu na mRNA
5.Transport aminokwasu przez tRNA na rybosom
6.Tworzenie nici RNA komplementarnej do DNA

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T14:48:19+01:00
6.Tworzenie nici RNA komplementarnej do DNA
4.Przesunięcie się rybosomu na mRNA
3.Połączenie mRNA z rybosomem 4.
1.Łączenie aminokwasów na rybosomie
2.Uwolnienie cząsteczki tRNA pozbawionej aminokwasu
5.Transport aminokwasu przez tRNA na rybosom
15 3 15
2009-12-19T14:49:50+01:00
2009-12-19T17:55:45+01:00
6.Tworzenie nici RNA komplementarnej do DNA
4.Przesunięcie się rybosomu na mRNA
3.Połączenie mRNA z rybosomem 4.
1.Łączenie aminokwasów na rybosomie
2.Uwolnienie cząsteczki tRNA pozbawionej aminokwasu
5.Transport aminokwasu przez tRNA na rybosom
10 4 10