Odpowiedzi

2009-12-19T14:53:25+01:00
2 sprawdzenie stanu w jaki znajduje sie osoba poszkodowana zawiadomienia kartki. w razie potrzeby zrobienia sztucznego oddychania, położenia ofiary w bezpiecznej pozycji.
30 4 30
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T16:58:03+01:00
1.Jest to miejsce przyjmowania zgłoszeń o zdarzeniu oraz uruchomianiu koniecznych jednostek ratowniczych.
2. sprawdzenie stanu w jaki znajduje sie osoba poszkodowana zawiadomienia karetki. w razie potrzeby zrobienia sztucznego oddychania, położenia ofiary w bezpiecznej umownej pozycji.
10 2 10