Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T14:58:40+01:00
Na to ciało działa zmienna siła, ponieważ w równych odstępach czasowych ciało pokonuje różne odległości ;]
2009-12-19T15:00:08+01:00
Na ciało działa stała siła porusza się on ruchem jednostajnie przyspieszonym. Jeśli na ciało działa stała siła to porusza się ono ruchem jednostajnie przyspieszonym. i jak nie wiecie rozwiązania to nie odpowiadajcie ludziom złej odpowiedzi.