Cześć bardzo proszę o rozwiązanie mojego zadania.
Z góry dziękuje

ułóż krótki dialog w gwarze młodzieżowej z takimi wyrazami jak : impra, jarzyć,lipa,mozg paruje,muły przegięcie , przekimać się ,tapeta,teges,tekścik .
Plisssss

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T15:11:25+01:00
-hej stary
-siema
-co tam?
-esz normalnie mózg paruje już mi, mam wszystkiego dość, chyba muszę się trochę przekimać
-no jarze, hah ale na impre dzisiaj przyjdziesz?
-czy ja wiem, a nie wyjdzie z tego lipa tak jak ostatnio?
-no co ty, pewnie ze nie. Wiesz będzie ta Kaśka co ją lubisz
-oo, to może się skuszę
-no widzisz, ale nie rozumiem cię w tym, przecież ta jej tapeta to jakieś przegięcie
-może dla ciebie. Tylko jeszcze nie wiem jak do niej zagadać
-e tam. Puścisz jakiś tekścik, pokażesz muły i będzie spoko
-chyba masz rację, mam nadzieję, że będzie no... ten teges..ee fajnie
-dobra to lepiej się szykuj, nara
-nara
2009-12-19T15:20:45+01:00
-Sema słyszales o tej imprie u Karola ?
- No tak chata wolna to robi zabawe i nawet mozna bedzie u niego potem przekimac ale nie wiem czy starzy mnie puszczą.
- No to lipa. Musisz ich uprosic beda te laski co wala na twarz tyle tapety az im mozg paruje ale przynajmiej ładne są.
- Ok postaram sie wyrwac to nara.