Odpowiedzi

2009-12-19T15:04:25+01:00
Droga/ drogi... ( w miejsce kropek wstaw imie)
Zbliza sie wigila
wiec chcaiąłbym/chciałbym ci złozyc zyczenia
zdrowia , szczęscia pomyślnośc , wiel wielu przyjaciół
wspaniałych prezentów i spełnienia wszystkich twoich najskrytszych marzen...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T15:05:41+01:00
Życzę Ci miłości, szczęścia, radości, ciepła rodzinnego i jak najmniej trosk. Pragnę życzyć Ci wiele pomyślności na przyszły Nowy Rok 2010. Abyś nigdy nie zaznał goryczy, łez, kłopotów. Oraz aby szczęście to towarzyszyło Ci przez całe Twoje życie.