FRANCUSKI:

Potrzebuję tłumaczenia na francuski zwrotów
Daj mi serce
Daj mi twoje serce
Podaruj mi serce

proszę też o napisanie jak sie czyta obok
np. tak jak w angielskim 'I love you' żeby napisać /Aj low ju/
hehh z góry dzięki to wazne dla mnie :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T15:09:33+01:00
Daj mi serce-Donnez-moi un coeur
Daj mi twoje serce- Donne-moi ton cœur
Podaruj mi serce- Give My Heart
2009-12-19T15:27:49+01:00
Donner mon cœur
Donne-moi ton cœur
donne mon cœur
2009-12-19T16:14:51+01:00
Daj mi serce - Donnez-moi un cœur , daj mi twoje serce - Donne-moi ton cœur , podaruj mi serce- tego nie wiem czytaj ( donnes mła ą soeur )