Zapisz w odpowiedniej kolejności nukleotydy mRNA, a następnie DNA , na któych podstawie powstał poniższy fragment białka zbudowany z 6 aminokwasów.

mationina, leucyna, walina, glicyna, seryna, prolina


mRNA.........................................................................
DNA...........................................................................

3

Odpowiedzi

2009-12-19T15:12:05+01:00
DNA TAC AAT CAA CCA TCG GGC
mRNA AUG UUA GUU GGU AGC CCG
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:04:03+01:00
DNA TAC AAT CAA CCA TCG GGC
mRNA AUG UUA GUU GGU AGC CCG
1 5 1
2009-12-19T19:42:06+01:00
DNA TAC AAT CAA CCA TCG GGC
mRNA AUG UUA GUU GGU AGC CCG