Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T15:18:04+01:00
' Tajemniczy
' Nie powiem nic o sobie
' Czy ktoś coś o nim wie ?
' Rozgryź mnie
' Za trudny do poznania
5 3 5
2009-12-19T15:19:12+01:00
1."Nieznajomy na wyspie"
2."W poszukiwaniu wujka"
3."Samotna wędrówka"
4."Ucieczka z domu"
5."Chłopiec bez rodziców"
4 4 4
2009-12-19T15:47:00+01:00
1.nieznajomy
2.tajemniczy
3.Obcy na wyspie
4Chłopiec bez rodziców.
5.Nie spodziewany na wyspie .
4 4 4