Zapisz w odpowiedniej kolejności nukleotydy mRNA, a następnie DNA , na któych podstawie powstał poniższy fragment białka zbudowany z 6 aminokwasów.

mationina, leucyna, walina, glicyna, seryna, prolina


DNA.....................................
mRNA...................................

3

Odpowiedzi

2009-12-19T15:44:43+01:00
MRNA AUG UUA GUU GGU AGC CCG
DNA TAC AAT CAA CCA TCG GGC
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T16:13:16+01:00
MRNA: seryna, leucyna , glicyna
DNA : mationina , prolina , walina. pzdr:)
1 5 1
2009-12-19T18:01:33+01:00
MRNA: leucyna , glicyna seryna,
DNA : walina mationina , prolina ,
1 5 1