Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Sev
  • Rozwiązujący
2009-12-19T15:50:04+01:00
* Ministerstwo Edukacji Narodowej - Katarzyna Hall
* Ministerstwo Finansów - Jan Vincent-Rostowski
* Ministerstwo Gospodarki
* Ministerstwo Infrastruktury
* Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
* Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
* Ministerstwo Obrony Narodowej - Bogdan Klich
* Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
* Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
* Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
* Ministerstwo Skarbu Państwa - Aleksander Grad
* Ministerstwo Sportu i Turystyki
* Ministerstwo Sprawiedliwości
* Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji - Jerzy Miller
* Ministerstwo Spraw Zagranicznych - Radosław Sikorski
* Ministerstwo Środowiska
* Ministerstwo Zdrowia - Ewa Kopacz
2009-12-19T16:06:45+01:00
Ministerstwa:
Infrastruktury
Finansów - Jacek Rostowski
Gospodarki
Sportu i Turystyki
Edukacji Narodowej - Katarzyna Hall
Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej - Radosław Sikorski
Pracy i Polityki Społecznej
Sprawiedliwości
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji - Jerzy Miller
Ministerstwo Środowiska
Ministerstwo Skarbu Państwa - Aleksander Grad
Ministerstwo Zdrowia - Ewa Kopacz
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Ministerstwo Obrony Narodowej - Bogdan Klich
1 4 1