Odpowiedzi

2009-09-13T19:43:36+02:00
Dawniej ludzie całkiem inaczej wyobrażali sobie ziemie. Szczególnie kształt ziemi. Mieszkańcy Zielonej Planety uważali, iż Ziemia jest całkowicie płaska. Wyobrażali sobie, że ziemia jest podtrzymywana przez dwa, duże słonie.Woda, według nich miała spadać gdzieś do kosmosu. Bali się wypływać dalej niż za horyzont. Myśleli bowiem, że jeśli popłyną dalej, spadną gdzieś w przestworza kosmosu. Byli jednak niektórzy, co mieli na ten temat inne zdanie. Nieliczni mówili, że ziemia jest okrągła.Ludzie jednak nie wierzyli w te , dla nich całkiem dziwne teorie.




Pozdrawiam ^^
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T21:08:40+02:00
Ludzie od najdawniejszych czasów zastanawiali się jak wygląda nasza planeta. dzisiaj dzięki odkrycia Kopernika i badaniom prowadzonym przez rożnych ludzi wiemy ze ziemia jest okrągła i krąży w oku słońca po elipsarnej orbicie jako 3 od niego planeta. jednak ludziom nie zawsze wydawało się to oczywiste . Przez wiele wieków uważano ze ziemia ma płaski kształt i tutaj ludzka wyobraźnia uruchamiała się wyobrażając ją sobie chociażby jako zawieszoną w kosmosie płaszczyznę w kształcie przypominającą chociażby dzisiejszy rozwałkowywany placek. i podtrzymywaną na trąbach 4 ogromnych słoni. Oczywistym jest ze słonie były tu tylko opowiadaniem wykraczającym poza rozum, cze ba jednak zaówarzyc ze i w takie absurdalne rzeczy wierzyli ludzie. oczywiście wierzono także ze nasza planeta jest w centrum kosmosu. 1 osobą która zbliżyła się do odkrycia prawdy był wspomniany przeze mnie na samym początku słynny astronom mikołaj kopernik. Tezy tego jednak pomimo iz poparte były wieloma mocnymi dowodami i wiarygodnymi opserwacjami miendzy innymi pływających statków czy wschodzącego słońca nie odrazu znalazły uznanie przed wieloma laty, co stało sie miendzy innymi przez dysaprobate kościoła. ponatto w głowach ludzi z tamtych czasów nie mogło zmieścić sie to iz ziemia na kturj sa jest okrągła i wbrew ich przekonania nie jest w centrum a jej miejsce w kosmosie zajmuje słońce.
25 4 25