Odpowiedzi

2009-12-19T15:59:23+01:00
R = ?
P1 =60W,
P2 =100W ,
U =230V
P1=U*I1 => I1 = P1/U => I1 = 60/230 = 6/23 A
P2=U*I2 => I2 = P2/U => I2 = 100/230 = 10/23 A
R1= U/I1 = 230V/(6/23 A)= 881,67 Ohm
R2 = U/I2 = 230V/(10/23 A)= 529 Ohm
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T16:13:41+01:00
P1 = 100W R1=?
P2= 230 W R2=?
U= 230V


P=U*I
I=P/U [W/V] =[A]
I1= 100/230=0,4A
I2= 230/230 = 1A

R=U/I [V/A]=[om]
R1= 230/0,4= 575(om)
R2 = 230/1= 230 (om)
Odp.Opor zarowki100W wynosi 575 omów a zarowki 230W jest 230 omow.

:))
1 5 1