Odpowiedzi

2009-12-19T15:57:03+01:00
Http://www.welt-atlas.de/datenbank/karten/en/karte-0-9000-en.gif
2009-12-19T15:57:37+01:00
Http://www.welt-atlas.de/datenbank/karten/en/karte-0-9000-en.gif

http://connect.microsoft.com/SiteImages/8ae1c7af-a580-4421-9cf3-43ad3e8b044b.gif

2 linki do wyboru ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T16:19:13+01:00
Http://www.online.wydawnictwo.com.pl/galerie/mapa-swiat-fizyczny_373.jpg

możesz ją sobie brzybliżyc tylko wejdż na tą strone