Odpowiedzi

2009-12-19T16:06:39+01:00
Na nadchodzące, radosne Święta
i zbliżający się Nowy Rok,
niechaj Chrystusa siła niepojęta,
rozjaśni każdy życia mrok.
zyczy .......


Wesołych świąt Bożego Narodzenia
zdrowia, szczęścia i miłości
w gronie rodziny i przyjaciół
żeby Jezusek u was zagościł!
zyczy..........

W te święta magiczne, życzenia ślę liczne.
Pachnących jodełek z ogromem światełek.
Pod obrusem sianka, a za oknem bałwanka.
Prezentów pod choinką od Mikołaja z wesołą minką
Ciepła rodzinnego w Dzień Narodzenia Pańskiego.
Dużo jedzenia na stole,
NIECH TE ŚWIĘTA BĘDĄ WESOŁE!!!
zyczy.........

mam nadziejje ze o to chodzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T16:40:21+01:00
- do przyjaciół

Drodzy przyjaciele !
Z okazji świąt Bożego narodzenia chciałabym życzyć Wam wszystkiego co najlepsze, a najbardziej zdrowia. I oczywiście udanego Sylwestra, oraz jak najlepszych początków w nowym 2010 roku.
........

-znanemu sportowcowi
(Adam Małysz )

Drogi Adamie !
Chciałabym życzyć Ci z okazji Bożego Narodzenia jak największych sukcesów zawodowych, oraz szczęśliwego nowego roku! I aby ten 2010 rok przyniósł Ci jak najwięcej pucharów i medali w skokach narciarskich.

- zespołowi radiowej redakcji muzycznej

Wszystkiego najlepszego z okazji świąt Bożego narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku 2010, sukcesów w pracy i aby ten przyszły rok przyniósł Państwu jak najwięcej słuchaczy.
1 1 1