Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T19:19:19+02:00
Instrukcja obsługi pralki:
1. Zamontowaną pralkę podłączyć za pomocą wtyczki do prądu.
2. Otworzyć górną klapę.
3. Wrzucić ubrania do bębna pralki.
4. Nalać płynu do płukania i proszku do prania do otworów oznaczonych symbolami proszku i płynu do płukania.
5. Zamknąć klapę.
6. Na panelu wybrać odpowiednią temperaturę wody i program prania.
7. Po sygnale ukończenia pracy, otworzyć klapę i wyciągnąć ubrania.

Przepis na jajecznicę:
Składniki:
- 3 jajka
- szczyptę soli i pieprzu
- Łyżkę oleju do smażenia

Sposób przygotowania:
1. Wbić zawartość jajka do miski.
2. Dodać sól i pieprz.
3. Wymieszać zawartość miski
4. Nalać oleju na patelnię i podgrzać ją na małym gazie.
5. Wlać masę na patelnię i podsmażać aż do uzyskania pożądanej konsystencji co pewien czas mieszając.
6. Podać na talerzu i zjeść :).

Zaproszenie:

ZAPROSZENIE!

Mam zaszczyt zaprosić Ciebie i osobę towarzyszącą na moje 18-te urodziny,
które odbędą się dnia 17 maja 2010 roku w barze
"Monika" na ulicy Zakrapianej 21 w Zieleniewie.
Zapowiada się niezła balanga, zaprosiłem świetną kapelę, napojów i jedzenia też nie zabraknie :).

XYZ (tutaj swoje imię wpisz :*)

Reklama:

UWAGA!
Znów zepsuła Ci się komórka? Bateria w telefonie za szybko pada? Nie wiesz, gdzie kupić doładowanie?
Nie musisz już o nic pytać!
Wszystko dla swojego telefonu znajdziesz w sklepie "SMS"!
Wszystkie gadżety, doładowania wszystkich sieci, najnowsze marki telefonów! To wszystko na wyciągnięcie twojej ręki w kosmicznie niskiej cenie!
Jak nas znaleźć? Biegnij szybko na ulicę fajną 32 w Koszalinie!
Przy zakupach powyżej 100 zł dostaniesz od nas PREZENT!
22 4 22
2009-09-13T19:26:29+02:00
Instrukcja obsługi:
1. Podłącz mikrofalówkę do prądu
2. Włóż jedzenie na talerzyk
3. Zamknij pokrywę
4. Ustaw timer na odpowiedni czas
5. Gdy usłyszysz dźwięk wyciągnij jedzenie
6. Życzymy smacznego :P

Przepis na omlet:

Wbić 3 jajka do miseczki wsypać szklankę mąki i 3 łyżeczki cukru, Następnie wszystko wymieszać i wrzucić na patelnie.
Gdy się ładnie zarumieni wyciągnąć. Można jeść z dżemem lub innymi dodatkami. Smacznego.

Ogłoszenie:

Informujemy że dnia 14 września 2009 roku odbędzie się zebranie mieszkańców osiedla "Kamień" o godzinie 17:30 w ratuszu administracji przy ulicy Kwiatowej 7. Podpis: Administracja Kamień

Zaproszenie:

Zapraszam Ciebie na premierę filmu pt. "xxx" który odbędzie się w kinie Cinema City przy ulicy Lipowej dnia 17 września 2009 roku o godzinie 19:00. Wstęp wolny. Podpis: Dyrekcja kina

Reklama:
Produkt reklamowany: Gazeta
Hasło reklamowe: "Z nami wiesz co się dzieje"

Gazeta pisze o sprawach, wydarzeniach politycznych i sportowych, są krzyżówki, horoskop, dowcipy, ilustracje do artykułów oraz tabele i diagramy.
11 3 11