Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T16:07:48+01:00
Panie boże dziękuje ze nas stworzyles dzięki tobie mamy wszystko zyjemy i otacza nas piękna biologia.
zawdzięczamy tobie wszystko . Dziękujemy Ci .
13 2 13
2009-12-19T16:09:33+01:00
Jezu - nie będę układać wymyślnych regułek modlitwy. Chcę po prostu gorąco Ci podziękować własnymi słowami. Czym byłby świat bez Ciebie, bez Twojego zbawienia? Urodziłeś się taki mały, słaby i zmarźnięty, ale od początku była w Tobie Boża moc. Umarłeś za nas - także za mnie! Cierpiałeś po to, abym był szczęśliwy. Nie potrafię wyrazić swej wdzięczności.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T16:24:26+01:00
Panie Boże dzięki Ci.Wysławiamy Cię i chwalimy.Dziękujemy wszechmocnemu Bogu za zesłanie nam ciebie na ten nędzny świat.Panie prowadź nas drogą do nieba.Dzięki temu że zesłałeś Jezusa możemy go naśladować i w przyszłości dostać od ciebie największy dar czyli życie wieczne.
196 4 196