Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T16:11:52+01:00
Święty Boże nie pomoże- sprawa beznadziejna, na którą nikt nie może poradzić
święta cierpliwość - cierpliwość długa
święte słowa- słowa słuszne i prawdziwe
święty obowiązek - obowiązek którego nie wolno lekceważyć
święty spokój - czas bez zakłóceń
rzecz święta - rzecz bardzo ważna, nie do podważenia
1 5 1
2009-12-19T16:13:12+01:00
2009-12-19T16:18:59+01:00
Święty Boże nie pomoże (nikt nie pomoże, sprawa beznadziejna)

święta cierpliwość (bardzo duża cierpliwość)

święte słowa (słuszne, prawdziwe)

święty obowiązek (taki, którego nie wolno lekceważyć)

święty spokój (niczym niezakłócony)

rzecz święta (bardzo ważna)


proszę bardzo :) POZDRAWIAM
2 5 2